Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 22:10 - za6to ne me razbra..?
Автор: malkataeti Категория: Изкуство   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
0



Veche nqmam nishtu moe , a bqh tolkova bogata , predi da te
sreshtna.Imah lichen jivot , spomeni , mechti i priqteli..
Sega vsichko tova se razmiva pred pogleda mi i ot bezdnata
na bezsilieto mi izpluva tvoeto ime.To me zadushava i
obsebva , no az veche ne iskam vuzdoh ..neiskam
svoboda.Stiga mi da si do men..
Ti me ograbi.Vsushnost ne , az sama ti dadoh
vsichko.Mislite mi sa izpulneni sus spomena za vsichko
kazano ili storeno ot teb , mechtite mi sa svurzani s miga
, kogato otnovo shte si do men.I shte si mi veren.Ti si
vsichko i izvun teb za men nqma nishtu - nito vechnost ,
nito smurt.Vurho nezaetite si dlani useshtam dopira na
tvoite prusti.Usmihvam se , samo kogato si spomnqm kak
izlglejda usmivkata ti.
Shtastieto duLja na teb.Tvoq zasLuga e i mukata
mi.MoJesh da me naranish po - lesnu , otkolkoto si mislish
, no az neiskam otmushtenie.Ako ti otmustq , ti shte
stradash , a bolkata shte premine v men i shte me ubie.Dano
ochite mi , vzreni v tvoite , te nakarat da spresh da me
razkusvash na parchenca.Az idvam pri teb i nosq sebe si v
dar , a ti stroish besilo.
Ne otnemai Liubofta Mi.Ako ne mojesh da q spodelish
,ostavi q .Neka gori v men.Nima ne razbirash c. che az
Jiveq chrez teb ?! Jiveq tam nqkude pod dugata , visoto v
nebeto , dolboko v rekata . no kudeto i da sum , jiveq
chrez teb.. ;(((((
Obicham te..


Тагове:   me,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkataeti
Категория: Изкуство
Прочетен: 92222
Постинги: 59
Коментари: 80
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031