Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 21:53 - Никой не те обича...
Автор: malkataeti Категория: Изкуство   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
0



Nikoi ne te obi4a,nikoi ne te jelae,nikoi ne misli za teb kakto az.Obi4am te milo!

V glavata mi ima edna misyl i tq e za teb.I tazi misyl kazva "Obi4am te!" 

Pomirisah Roza.Probodoh se na bodlite i i s kryvta si napisah "Obi4am te!" 

Pri vseki udyr na syrceto mi mislq za teb.I dokato syrceto mi tupti ste mislq za teb.Obi4am te! 

Samo s teb sym stastliv.Ti ocvetqvash moqt jivot I za tova iskam da ti otdam jivota si.

Lubovta e po-silna ot vremeto.Edin mig s teb me kara da zabravqm samotnite 4asove!

Nujdaq se ot 3 nesta za da jiveq.Ot slunce prez denq.Ot Lunata prez nosta i ot TEB zavinagi!

Dumata "LUBOV" ne moje da se opi6e.Moje q 4ustva6 li ne.Az 4uvstvam Lubovta...kogato mislq za teb! 

Kazah li ti dnes:Obi4am te?Ste ti go kazvam i pokazvam oste bezbroi pyti.Obi4am te! 

Obi4am te, iskam tvoite ryce da milvat moeto lice.Obi4am te do bolka.Bez teb ne moga az! 

Poznai koi misli za teb!Poznai koi te obi4a!Poznai koi ti pra6ta tozi sms! 

Nejno me dokosni i pojelai ot mene vsi4ko ti. 

Iskam do men da zastane6 I kryvta mi da zapali6 i neka syrcata ni w 1 da se seqt.

..Jaduvam za tvoite celuvki....Jaduvam za tvoite o4i...jaduvam za tvojata usmivka...Jaduvam za teb! 

Pra6tam ti 3 Rozi.1 za stastie.2-ra za kysmet A tretata ti pra6tam za da ti kaje,4e te Obi4am! 

Kakvo moga da kaja!Ste ostavq syrceto si da govori:OBI4AM TE! 

VNIMANIE!Tozi sms nosi dobro nastorenie i za tova se naslajdavai zastoto sega nqkoi misi za teb! 

Milo..az ...neznam..kak..da ti go..kaja..ama mai...az..takova..az..te...OBI4AM! 

Vsi4ki moi misli se vyrtqt okolo teb.A vsqka misyl za teb me pravi stastliv! 

Vsi4kite sykrovishta na sveta gubqt svoqta stoinost kogato ti zastane6 do tqh!


Тагове:   обича,   Никой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkataeti
Категория: Изкуство
Прочетен: 92223
Постинги: 59
Коментари: 80
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031